دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصاویر جدید فیلم ‘’Army of the Dead’’ منتشر شد

thumbnail

زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان مطرح هالیوود که این روزها بیشتر برای ساخت نسخه جدید فیلم ‘’Justice League’’ نامش در میان گزارشات مختلف دیده می‌شود، به تازگی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی ضمن ارائه اطلاعات جدید از فیلم مورد انتظار ‘’Army of the Dead’’، از تصاویر جدید این اثر نیز رونمایی کرده است.

بخشی از گفته‌های زک اسنایدر به شرح زیر است:

«این فیلم واقعا هیجان انگیز و درگیر کننده است، بنابراین اگر انتظار یک فیلم زامبی محور مملو از هرج و مرج را دارید، باید اعلام کنم که قطعا به خواسته‌تان خواهید رسید اما در این بین با شخصیت‌های بی‌نظیری نیز آشنا خواهید شد. بدون شک تماشا چنین شخصیت‌های جذاب و مملو از احساسات گوناگون، سبب تعجب مخاطبین می‌شود. در جریان پروسه تولید این فیلم، همواره سعی می‌کردم که المان‌های مختلفی را از ژانرهای دیگر در این فیلم جای دهم و احساس می‌کنم که این اثر توجه بسیاری از طرفداران آثار زامبی محور را به خود جلب خواهد کرد.»

دیو باتیستا (Dave Bautista)، تیگ نوتارو (Tig Notaro) و آنا د لا رگورا (Ana De La Reguera) از جمله بازیگران این فیلم به شمار می‌روند. فیلم ‘’Army of the Dead’’ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ از طریق سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام