دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران فیلم ‘’Morbius’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

براساس اعلام کمپانی سونی پیکچرز، اکران فیلم مستقل شخصیت ‘’Morbius’’ با بازی جرد لتو (Jared Leto)‌ با تاخیری هفت ماهه مواجه شده و طرفداران می‌بایست مدت زمان بیشتری را در انتظار این عنوان بمانند.

پس از استقبال گسترده مخاطبین از حضور شخصیت اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول و سودآوری بسیار خوب فیلم‌های مستقل این شخصیت که توسط کمپانی‌های مارول-دیزنی تولید و منتشر شدند، سونی مجددا تصمیم گرفت به سراغ جهان این شخصیت محبوب برود و این کار را با ساخت فیلم موفق ‘’Venom’’ در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد.

همانند بسیاری از پروژه‌های کنونی، فیلم ‘’Morbius’’ نیز برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود اما با شروع مشکلات ناشی از ویروس COVID-19 و متوقف شدن مراحل تولید این اثر، برنامه اصلی اکران این عنوان با تاخیر مواجه و برای اوایل سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شد.

حال امروز کمپانی سونی پیکچرز در بیانیه‌ای اذعان داشت که این فیلم دیگر در تاریخ ۱۹ مارچ ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران نخواهد شد و تاریخ جدید ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) برای انتشار آن مقرر شده است.

حدود یک سال از انتشار اولین تریلر رسمی ‘’Morbius’’ می‌گذرد و عدم انتشار تصاویر جدید از این عنوان و تاخیرهای ایجاد شده در روند تولید و انتشار آن، سبب ناراحتی بسیاری از طرفداران شده است؛ هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی تریلر جدید این اثر در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام