دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان احتمالی شروع مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’Euphoria’’ مشخص شد

thumbnail

سم لوینسون (Sam Levinson) سازنده سریال ‘’Euphoria’’ به تازگی از برنامه‌هایش برای پیش برد مراحل تولید فصل دوم این سریال و زمان احتمالی شروع مراحل فیلمبرداری آن خبر داده است.

در جریان مصاحبه جدید این کارگردان با وبسایت IndieWire، سم لوینسون اذعان داشته است که پروسه فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’Euphoria’’ احتمالا از ماه مارچ ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط تیم سازنده، تا پایان سال جاری نیز تمامی قسمت‌های فصل جدید سریال مذکور در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

لوینسون همچنین در ادامه صحبت‌هاش افزود که این زمان بندی هنوز به عنوان یک برنامه قعطی محسوب نمی‌شود و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. گفتنی است که پیش از این شروع مراحل فیلمبرداری این اثر برای ماه مارچ ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود اما با شیوع ویروس COVID-19 و ایجاد مشکلات متعدد از جمله ابتلا برخی از عوامل تیم تولید به این ویروس، پروسه تولید فصل جدید این سریال با تاخیر طولانی مدتی همراه شد.

از جمله بازیگران اصلی فصل اول سریال ‘’Euphoria’’ می‌توان به زندایا (Zendaya)، هانتر شیفر (Hunter Schafar)، سیدنی سویینی (Sydney Sweeney) و جیکوب الوردی (Jacob Elordi) اشاره کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام