دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران فیلم ‘’Uncharted’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

پس از چندین بار اقدام ناموفق در شروع مراحل تولید فیلم ‘’Uncharted’’ و ایجاد تغییرات مختلف از جمله به کارگیری کارگردان‌های مختلف برای ساخت این عنوان، سرانجام این عنوان که با اقتباس از مجموعه بازی‌های ویدیویی پرفروشی به همین نام ساخته می‌شود، وارد پروسه تولید شده است تا طرفداران شخصیت نیتن دریک برای اولین بار شاهد حضور این شخصیت روی پرده نقره‌ای سینما باشند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، تام هالند (Tom Holland)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) ستارگان اصلی این عنوان به شمار می‌روند و تا پیش از امروز گمان می‌رفت که این اثر در تابستان سال ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

حال کمپانی سونی پیکچرز به تازگی از تاخیر ایجاد شده در روند اکران این اثر خبر داده و براساس اعلام کمپانی مذکور، فیلم ‘’Uncharted’’ در تاریخ ۱۱ فبریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد؛ پیش از این تاریخ  16 جولای 2021 (25 تیر 1400) برای اکران این فیلم برنامه ریزی شده بود.

تاخیر ایجاد شده در روند انتشار فیلم ‘’Uncharted’’ در حالی اعلام شده است که روز گذشته نیز تاریخ جدیدی برای اکران فیلم ‘’No Time to Die’’ تعیین گردید تا حدس و گمان‌های تحلیل گران مبنی‌بر بازگشایی گسترده سینماها و استقبال مجدد مخاطبین از آثار مختلف در طی سال جاری به بن بست برخورد کند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
kamyab1991 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kamyab1991
کاربر

والاجان سایت ساب سین جدیدا اکثر مواقع باز نمیشه،لطفا فیلمایی که جدید میاد رو هم با زیرنویس انگلیسی بذارین ممنون




فیلم های بزودی

کانال تلگرام