دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Harry Potter’’ توسط سرویس HBO Max ساخته خواهد شد

thumbnail

براساس گزارشات تازه منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که سرویس استریم HBO Max این روزها مشغول دست یابی به ایده‌های مختلفی برای ساخت یک سریال با محوریت فرنچایز ‘’Harry Potter’’ است.

فرنچایز سینمایی ‘’Harry Potter’’ در قالب هشت عنوان و با اقتباس از سری کتاب‌های نوشته شده توسط جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) منتشر شده است و باتوجه به سودآوری کلان آن برای کمپانی سازنده، همواره از این مجموعه به عنوان یکی از ماندگارترین و موفق‌ترین آثار تاریخ سینما یاد می‌شود؛ فروش کلی تمامی عناوین حاضر در این فرنچایز از مرز 7 میلیارد دلار عبور کرده است.

در طی سال‌های گذشته نیز یک فرنچایز سینمایی دیگر تحت عنوان ‘’Fantastic Beasts’’ بامحوریت دنیای جادو به مخاطبین معرفی شد که باوجود تلاش بسیار گسترده عوامل سازنده آن، تا به امروز نتوانسته نظر بسیاری از طرفداران فرنچایز ‘’Harry Potter’’ را به خود جلب کند و می‌توان آن را یک شکست برای جی.کی رولینگ و کمپانی وارنر برادرز در نظر گرفت!

حال امروز وبسایت هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره داشته است که سرویس استریم HBO Max به تازگی مذاکراتی را با گروهی از نویسندگان آغاز کرده و به دنبال دست یابی به ایده‌هایی فوق العاده برای بازگرداندن فرنچایز  ‘’Harry Potter’’ در قالب یک سریال است.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد این پروژه منتشر نشده است اما همانطور که ذکر شد، فرنچایز ‘’Fantastic Beasts’’ به خوبی نشان داد که تمامی ایده‌های مرتبط با دنیای جادو موفقیت آمیز نیستند و عوامل سازنده می‌بایست در انتخاب ایده‌هایشان شدیدا دقت کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Racoon آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Racoon
کاربر

میگن که HBO تکذیب کرد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام