دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

رابرت دنیرو و جان بویگا به فیلم ‘’The Formula’’ پیوستند

thumbnail

طبق گزارش جدید وبسایت کولایدر، رابرت دنیرو (Robert De Niro) بازیگر برنده دو جایزه اسکار به همراه جان بویگا (John Boyega) قرارداد بازی در محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس تحت عنوان ‘’The Formula’’ را امضا کرده‌اند و برای اولین بار در کنار یک‌دیگر دیده خواهند شد.

جرارد مک‌موری (Gerard McMurray) به عنوان نویسنده فیلمنامه و کارگردان این اثر انتخاب شده است و طبق گزارش مذکور، در جریان این فیلم جان بویگا ایفاگر نقش یک راننده جوان و مستعد فرمول یک است که مجبور می‌شود برای حفظ و نجات خانواده‌اش به عنوان راننده یک گروه جنایتکار فعالیت کند؛ با این حال هنوز مشخص نیست که رابرت دنیرو چه نقشی را در این عنوان برعهده خواهد داشت.

جرارد مک‌موری به همراه رابرت دنیرو، جین روزنتال (Jane Rosenthal) و بری ولش (Berry Welsh) تهیه کنندگان فیلم ‘’The Formula’’ به شمار می‌روند. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل تولید یا انتشار این عنوان از طریق سرویس استریم نتفلیکس اعلام نشده است.

رابرت دنیرو به زودی در فیلم جنایی-کمدی ‘’The Comeback Traill’’ به کارگردانی جورج گالو (George Gallo) و در کنار ستارگان بزرگ دیگری نظیر مورگان فریمن (Morgan Freeman) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) دیده خواهد شد. وی همچنین چندی پیش نیز قرارداد حضور در فیلم جدید و بدون عنوان دیوید ا راسل (David O. Russell) را به ثبت رسانده که در جریان آن با اشخاصی نظیر مارگو رابی (Margot Robbie) و کریستین بیل (Christian Bale) هم‌بازی می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام