دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از بازیگران اصلی سریال ‘’Vikings: Valhalla’’ رونمایی شد

thumbnail

در حالی که تنها کمتر از یک ماه از انتشار نیم فصل پایانی سریال ‘’Vikings’’ می‌گذرد، این‌گونه به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند مجددا حماسه آفرینی‌ و ماجراجویی‌های مختلف واکینگ‌ها را مشاهده کنند.

در جریان سریال ‘’Vikings’’ تراویس فیمل (Travus Fimmel) ایفاگر نقش رگنار لاثبروک، یکی از مطرح‌ترین وایکینگ‌های تاریخ بود که خصوصیات جاه طلبانه و در عین حال ماجراجو وی سبب شد تا خیلی زود مخاطبین به این اثر علاقه‌مند شوند. در طی سال‌های گذشته نیز با وجود ایجاد تغییرات مختلف در داستان سریال و روی کار آمدن شخصیت‌های جدید، همچنان طرفداران حمایت‌شان از این اثر را قطع نکردند.

حال امروز مایکل هرست (Michael Hirst) خالق اصلی سریال ‘’Vikings’’ اطلاعات تازه‌ای را در جریان مصاحبه با وبسایت کولایدر، در مورد سریال تازه تایید شده ‘’Vikings: Valhalla’’ منتشر کرده است. براساس گفته‌های وی و مطابق آن‌چه که اخیرا نیز اعلام شده بود، این سریال برای سرویس استریم نتفلیکس ساخته می‌شود و جب استوارت (Jeb Stuart) به عنوان شورانر در پروژه آن حضور دارد.

طبق گفته‌های مایکل هرست مراحل تولید فصل اول این سریال به پایان رسیده و این اثر احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت، با این وجود هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

در کنار مطالب ذکر شده، به تازگی از بازیگران اصلی سریال ‘’Vikings: Valhalla’’ نیز رونمایی شده است؛ سم کورلت (Sam Corlett)، فریدا گوستاوسون (Frida Gustavsson)، لئو سوتر (Leo Suter)، بردلی فریگارد (Bradley Freeguard)، لائورا برلین (Laura Berlin) و کارولاین هندرسون (Caroline Henderson) بازیگران اصلی این سریال محسوب ‌می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام