دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم مستقل شخصیت ریک گرایمز در بهار ۲۰۲۱ آغاز می شود

thumbnail

اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) ستاره اصلی سریال محبوب ‘’The Walking Dead’’ از زمان شروع مراحل تولید و فیمبرداری فیلم مستقل شخصیت ریک گرایمز رونمایی کرده است.

جهان سریال ‘’The Walking Dead’’ در طی سال‌های گذشته شدیدا گسترش یافته و هم‌اکنون دو اسپین آف ‘’Fear the Walking Dead’’ و ‘’The Walking Dead: World Beyond’’ در حال انتشار از شبکه AMC هستند. در این بین نیز یک اسپین آف دیگر با محوریت شخصیت‌های محبوب دریل و کارول توسط شبکه سازنده تاییده شده است و در کنار سریال‌های مذکور، ساخت فیلم اول سه گانه‌ سینمایی این فرنچایز نیز به زودی وارد پروسه تولید خواهد شد.

شخصیت ریک گرایمز در جریان قسمت‌های ابتدایی فصل نهم سریال اصلی، از داستان خارج شد و بلافاصله شبکه AMC ساخت یک فیلم سینمایی بامحوریت این شخصیت را تایید کرد. شروع مراحل فیلمبرداری این فیلم در ابتدا برای اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود اما با شیوع ویروس COVID-19، برنامه‌های تیم سازنده این اثر با تاخیری طولانی مدت همراه شد و تا به امروز اطلاعاتی در مورد زمان شروع مراحل تولید این اثر اعلام نشده بود.

حال در مصاحبه با Extra، اندرو لینکلن اذعان داشت که مراحل تولید فیلم سینمایی شخصیت ریک گرایمز در بهار ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد، با این وجود وی از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرد. هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد داستان یا اتفاقات این اثر در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ghost آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ghost
کاربر

برگرد لعنتی :/




فیلم های بزودی

کانال تلگرام