دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نگارش فیلمنامه فیلم ‘’Baby Driver 2’’ به پایان رسید

thumbnail

براساس اعلام ادگار رایت (Edgar Wright) نویسنده و کارگردان فیلم ‘’Baby Driver’’، نگارش فیلمنامه فیلم دوم این مجموعه اخیرا به پایان رسیده است.

این فیلمنامه نویس و کارگردان بیشتر برای فعالیت در دنیای سینما و تلویزیون کشور بریتانیا شناخته می‌شود و کار کردن روی سه گانه ‘’Three Flavours Cornetto’’ سبب شد تا توجه هالیوود خیلی زود به این نویسنده جلب و از وی در پروژه‌هایی نظیر فیلم ‘’Ant-Man’’ استفاده شود.

با این حال، فیلم اکشن-کمدی ‘’Baby Driver’’ محصول سال ۲۰۱۷ را می‌توان موفق‌ترین فعالیت مستقل وی میان آثار هالیوود دانست. داستان این اثر روی شخصیت بیبی با بازی انسل الگورت (Ansel Elgort) متمرکز بود و اتفاقات پیرامون وی به عنوان یک راننده حرفه‌ای را به تصویر می‌کشید. این فیلم در سال ۲۰۱۷ توانست به فروش کلی ۲۲۶ میلیون دلار دست یابد.

حال امروز و در جریان مصاحبه جدید ادگار رایت با وبسایت ورایتی، وی اذعان داشت که نگارش فیلمنامه فیلم ‘’Baby Driver 2’’ به پایان رسیده است؛ وی همچنین اعلام کرده است که تا پیش از نگارش نسخه اصلی فیلمنامه این اثر، سه نسخه دیگر نیز از آن نوشته شده و نسخه نهایی آن، به نوعی جمع بندی تمامی آنها محسوب می‌شود.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد فیلم ‘’Baby Driver 2’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام