دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریستوفر پلامر در ۹۱ سالگی درگذشت

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی، کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) بازیگر افسانه‌ای و کانادایی تبار هالیوود روز قبل و در سن ۹۱ سالگی درگذشته است. شروع تبدیل شدن کریستوفر پلامر به یک ستاره بزرگ و دیده شدنش به فیلم ‘’The Sound of Music’’ محصول سال ۱۹۶۵ بازمی‌گردد.

در دهه ۱۹۶۰ و باوجود سر و صدایی که هنرنمایی وی در فیلم مذکور ایجاد کرده بود، به دلیل مشکلات ناشی از اعتیاد به الکل فعالیت هنری کریستوفر پلامر با خطرات مختلفی مواجه شد که درنهایت به لطف همسرش یعنی الین تیلور (Elaine Taylor)، وی موفق شد تا به اعتیادش غلبه کند!

کریستوفر پلامر در طی دوران کاری‌اش در آثار مختلفی حضور یافته و موفق به کسب دو جایزه امی شده است. از جمله نقش آفرینی‌های دیگر وی می‌توان به بازی در فیلم ‘’National Treasure’’، فیلم ‘’Inside Man’’، فیلم ‘’Knives Out’’ و فیلم ‘’The Man Who Would Be King’’ اشاره کرد. ناگفته نماند که این بازیگر برای بازی در فیلم ‘’Beginners’’ محصول سال ۲۰۱۰ نیز تنها جایزه اسکار دوران کاری‌اش را دریافت کرده است.

همچنین در کارنامه کاری وی حضور به عنوان صدا پیشه در پروژه انیمیشن محبوب ‘’Up’’ و انیمیشن سریالی ‘’Madeline’’ دیده می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
ojiAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
oji
کاربر

روحش شاد
ای کاش برخی از اثارش رو میگذاشتید…

AM9
کاربر

روحش شاد و یادش گرامی .
واقعا خیلی دردناکه !




فیلم های بزودی

کانال تلگرام