دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری دو فیلم جدید فرنچایز ‘’Mission: Impossible’’ پیوسته انجام نخواهد شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که برنامه جاه طلبانه تیم سازنده فرنچایز ‘’Mission: Impossible’’ برای فیلمبرداری فیلم‌های هفتم و هشتم این مجموعه به صورت پشت سر هم با مشکل مواجه شده و فیلمبرداری این دو عنوان براساس برنامه در نظر گرفته شده، صورت نخواهد گرفت.

به گزارش وبسایت ددلاین کریستوفر مک‌کوآری (Christopher McQuarrie) که نگارش فیلمنامه و کارگردانی هر دو عنوان جدید این فرنچایز را عهده‌دار است، در نظر دارد تا پروسه فیلمبرداری هریک از این دو فیلم را به صورت مجزا و در بازه‌های زمانی مختلف آغاز کند. پیش از این نیز کریستوفر مک‌کوآری کارگردانی دو فیلم ‘’Mission: Impossible- Rogue Nation’’ و ‘’Mission: Impossible- Fallout’’ را برعهده داشته است و از این نظر در تاریخ این مجموعه سینمایی رکورد دار محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، فیلمبرداری فیلم هفتم فرنچایز ‘’Mission: Impossible’’ پس از وقفه‌های ناشی از ویروس COVID-19 به صورت تدریجی و با حضور برخی از عوامل و ستارگان در حال انجام است و این اثر در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد؛ گفتنی است در صورت عدم وجود هرگونه مشکل در پروسه تولید، فیلمبرداری فیلم هشتم نیز در تابستان پیش‌رو آغاز می‌شود.

تام کروز (Tom Cruise)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، ونسا کربی (Vanessa Kirby) و آنجلا باست (Angela Bassett) ستارگان اصلی فیلم هفتم فرنچایز ‘’Mission: Impossible’’ به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
KRMHaj deniro آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Haj deniro
کاربر

این تام کروز چرا پیر نمیشه؟!

KRM
کاربر

دیدمش حتما ازش میپرسم (:




فیلم های بزودی

کانال تلگرام