دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت سریال ‘’Rangers of the New Republic’’ لغو شد

thumbnail

بنابر گزارش جدید وبسایت ورایتی، ساخت یکی از دو اسپین‌آف تایید شده برای سریال محبوب ‘’The Mandalorian’’ تحت عنوان ‘’Rangers of the New Republic’’ لغو شده و سرویس استریم دیزنی پلاس دیگر قصد ادامه پروسه تولید این عنوان را ندارد.

درصورتی که به خاطر داشته باشید، در جریان رویداد Investor Day که در اواخر سال گذشته میلادی توسط کمپانی دیزنی برگزار شد، پروژه‌های مختلفی بامحوریت جهان ‘’Star Wars’’ معرفی شدند و در میان آنها نام سریال ‘’Rangers of the New Republic’’ دیده می‌شد.

مطابق اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که داستان این عنوان روی شخصیت کارا دون متمرکز بوده و همانند سریال ‘’The Mandalorian’’، جینا کارانو (Gina Carano) مجددا برای حضور در این نقش انتخاب شده بوده است. جان فاورو (Jon Favreau) در پایان سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که داستان سریال ‘’Rangers of the New Republic’’ دنباله‌ای برای اتفاقات فیلم ‘’Return of the Jedi’’ خواهد بود.

با این حال دیگر اسپین‌آف تایید شده برای سریال ‘’The Mandalorian’’ یعنی ‘’The Book of Boba Fett’ همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد و طرفداران در آینده نزدیک می‌توانند از طریق سرویس استریم مذکور به تماشای این اثر بپردازند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام