دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جسی پلمونز به مینی سریال ‘’Love and Death’’ پیوست

thumbnail

سرویس استریم HBO Max به تازگی از حضور جسی پلمونز (Jesse Plemons) در قالب یکی از نقش‌های اصلی مینی سریال ‘’Love and Death’’ و هم‌بازی شدن با الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)‌ در این اثر جنایی خبر داده است.

دیوید ای. کلی (David E. Kelley) سازنده سریال ‘’The Undoing’’ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد و اتفاقات آن حول دو زوج جوان جریان دارد که از زندگی‌شان در یکی از شهرهای کوچک ایالت تگزاس لذت می‌برند، اما طولی نمی‌کشد که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهند و آنها با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

این اثر با الهام از کتابی به نام ‘’Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs’’ ساخته می‌شود. لزلی لینکا گلاتر (Lesli Linka Glatter) کارگردانی این مینی سریال را برعهده دارد و در کنار دیوید ای. کلی و اشخاصی نظیر نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و پر ساری (Per Sarri) جز تهیه کنندگان اجرایی این پروژه به شمار می‌رود.

جسی پلمونز در طی سال‌های اخیر در پروژه‌های مختلفی همچون فیلم ‘’The Irishman’’ به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و فیلم ‘’Bridge of Spies’’ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) حضور یافته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
SolitaryMohammad_ir آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Solitary
کاربر

همچنین نقش کوتاهی در سریال بریکینگ بد :))

Mohammad_ir
کاربر

ی لحظه فک کردم انیمیشن love death robots…




فیلم های بزودی

کانال تلگرام