دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نویسنده اسپین آف جدید سریال ‘’Game of Thrones’’ مشخص شد

thumbnail

بنابر گزارش جدید وبسایت ددلاین، آماندا سیگل (Amanda Segel) تهیه کننده اجرایی سریال‌هایی نظیر ‘’Person of Interest’’ و ‘’Helstrom’’، نگارش فیلمنامه اسپین آف تازه تایید شده سریال ‘’Game of Thrones’’ تحت عنوان ‘’10,000 Ships’’ را برعهده خواهد داشت. مطابق انتظار، این اسپین آف نیز از طریق شبکه HBO در دسترس قرار می‌گیرد.

داستان این اثر زندگی و ماجراجویی‌های شخصیتی به نام پرنسس نایمریا را دنبال می‌کند؛ این شخصیت به عنوان بنیان گذار اصلی قلمرو دورن و خاندان مارتل شناخته می‌شود و اتفاقات مختفلی که پیرامون وی رخ داده‌اند، فاصله زمانی زیادی را با اتفاقات سریال اصلی دارا هستند. همچنین درصورتی‌که به خاطر داشته باشید، در جریان سریال ‘’Game of Thrones’’ شخصیت آریا استارک به منظور ادای احترام، از نام نایمریا برای دایرولف خود استفاده می‌کند.

سریال ‘’10,000 Ships’’ یکی از سه پروژه جدید شبکه HBO با محوریت جهان سریال ‘’Game of Thrones’’ است که چندی پیش به همراه سریال‌های ‘’9 Voyages’’ و ‘’Flea Bottom’’ به صورت رسمی معرفی شدند. در کنار این پروژه‌ها، شایعاتی نیز مبنی‌بر ساخت یک سریال دیگر براساس داستان‌های ‘’Dunk & Egg’’ نوشته جورج آر. آر. مارتین (George. R.R. Martin) به گوش می‌رسد، اما هنوز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده‌اند.

علاوه‌بر این، می‌دانیم که فیلمبرداری سریال ‘’House of the Dragons’’ از ماه پیش آغاز شده و طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۲ به تماشا دیگر اسپین آف سریال ‘’Game of Thrones’’ بپردازند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Solitary آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Solitary
کاربر

دوسال میکشه ببینیمیش




فیلم های بزودی

کانال تلگرام