دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصاویر رسمی از فصل پنجم سریال ‘’Money Heist’’

thumbnail

درحالی‌که تقریبا یک هفته از انتشار اولین تیزر فصل پنجم سریال ‘’Money Heist’’ توسط سرویس استریم نتفلیکس می‌گذرد، این سرویس به تازگی از تصاویر رسمی و جدید فصل پایانی این سریال رونمایی کرده است.

درصورتی‌که که به خاطر داشته باشید، در جریان فصل چهارم شخصیت‌های محبوب این سریال درون بانک ملی اسپانیا گیر افتاده بودند و مطابق همیشه شخصیت پروفسور با بازی آلوارو مورت (Alvaro Morte) از محیط بیرون آنها را رهبری می‌کرد، اما پس از گذشت مدت زمان اندکی همه چیز پیچیده شد و می‌دانیم که در فصل جدید، آنها می‌بایست ضمن دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همیشگی، با ارتش نیز مقابله کنند.

ایتزیار ایتونو (Itziar Ituno) به عنوان موریلو، پدرو آلونسو (Pedro Alonso) به عنوان برلین، میگوئل هرون (Miguel Herran) به عنوان ریو و اورسولا کوربرو (Ursula Corbero) به عنوان توکیو دیگر بازیگران این سریال محسوب می‌شوند. ناگفته نماند که پاتریک کریدو (Patick Craido) به همراه میگوئل آنکل سیلوستر (Miguel ‘Angel Silvestre)‌ بازیگران جدیدی هستند که در جریان فصل پنجم، برای اولین بار به جمع عوامل این سریال اضافه شده‌اند.

فصل پایانی سریال ‘’Money Heist’’ در قالب دو بخش منتشر خواهد شد و مطابق اعلام سرویس نتفلیکس، پنج قسمت ابتدایی آن در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) در دسترس قرار می‌گیرد. سایر قسمت‌های این فصل نیز در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ ذر ۱۴۰۰) عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام