دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریستینا ریچی به فیلم ‘’The Matrix 4’’ پیوست

thumbnail

براساس اعلام کمپانی وارنر برادرز، کریستینا ریچی (Christina Ricci) به جمع عوامل فیلم ‘’The Matrix 4’’ اضافه شده است. کمپانی مذکور هیچ‌گونه اطلاعاتی را در مورد شخصیت احتمالی این بازیگر ارائه نکرده و صرفا اذعان داشته است که وی نقش مهمی را در جریان این دنباله خواهد داشت.

در جریان این پروژه برخی از ستارگان محبوب و پیشین این فرنچایز نظیر کیانو ریوز (Keanu Revves) به عنوان نئو، کری ان-ماس (Carrie Ann-Moss) به عنون ترینیتی، جیدا پینکت-اسمیت (Jada Pinkett-Smith)‌ به عنوان نایوبی و دنیل برنهاردت (Daniel Bernhardt)‌ به عنوان مامور جانسون بازخواهند گشت. علاوه‌بر کریستینا ریچی (Christina Ricci) و سایر ستارگان مطرح شده، یحیی ابدول متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) به همراه جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، نیل پاتریک هریس (Niel Patrick Harris) و جاناتان گراف (Jonathan Groff) بازیگران جدید این سری محسوب می‌شوند.

گفتنی است که فیلم ‘’The Matrix 4’’ دومین هم‌کاری میان کریستینا ریچی و لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) کارگردان این اثر، پس از فیلم ‘’Speed Racer’’ محصول سال ۲۰۰۸ به شمار می‌رود. کریستینا ریچی اخیرا در مینی سریال ‘’The Lizzie Borden Chronicles’’ حضور یافته است.

فیلم ‘’The Matrix 4’’ در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام