دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسکارلت جوهانسون به عنوان تهیه کننده و بازیگر در فیلم ‘’Tower of Terror’’ حضور می‌یابد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johanson) نامزد دریافت دو جایزه اسکار و ایفاگر نقش ناتاشا رومانوف ملقب به بلک ویدو در دنیای سینمایی مارول، به عنوان تهیه کننده و بازیگر به فیلم ‘’Tower of Terror’’، محصول جدید شرکت دیزنی پیوسته است.

جاش کولی (Josh Cooley) کارگردان انیمیشن محبوب ‘’Toy Story 4’’ و نویسنده فیلمنامه انیمیشن ‘’Inside Out’’، فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درمی‌آورد. تا به این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون داستان این اثر منتشر نشده است و مشخص نیست که چه شخصی به عنوان کارگردان این پروژه برگزیده می‌شود.

اسکارلت جوهانسون به زودی در فیلم مورد انتظار ‘’Black Widow’’ دیده خواهد شد؛ این فیلم در تاریخ 9 جولای (18 تیر 1400) به صورت هم‌زمان از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس و سالن‌های سینما در دسترس قرار می‌گیرد. وی همچنین در آینده‌ای نزدیک در فیلم ‘’Little Shop of Horrors’’ در کنار تارون اجرتون (Taron Egerton) به نقش آفرینی خواهد پرداخت.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل تولید فیلم ‘’Tower of Terror’’ از جانب شرکت دیزنی منتشر نشده و باید برای انتشار اطلاعات تکمیلی منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام