دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بونگ جون هو اطلاعات جدیدی را پیرامون سریال ‘’Parasite’’ منتشر کرد

thumbnail

بونگ جون هو (Bong Joon Ho) کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم بسیار موفق ‘’Parasite’’، به تازگی اطلاعات جدیدی را پیرامون سریال جدید این فرنچایز منتشر کرده است. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، فیلم مذکور به عنوان اولین اثر خارجی زبان محسوب می‌شود که موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم سال شده است.

در جریان مصاحبه اخیر وبسایت IndieWire با بونگ جون هو، وی اعلام کرده است که به عنوان تهیه کننده در جریان پروسه تولید این سریال حضور خواهد داشت و مشارکت نزدیکی را نیز با آدام مک‌کی (Adam McKay) در زمینه نگارش فیلمنامه این سریال دارد. مک‌کی اخیرا نگارش فیلمنامه و کاگردانی فیلم ‘’The Big Short’’ را برعهده داشته و به عنوان یکی از تهیه کنندگان سریال ‘’Succession’’ نیز شناخته می‌شود.

علاوه‌بر این، بونگ جون هو در ادامه صحبت‌هایش به تایید گفته‌های پیشین آدام مک‌کی پرداخته و اذعان داشته است که فیلمنامه این سریال یک داستان کاملا جدید و مستقل را برای مخاطبین روایت خواهد کرد و به اتفاقات فیلم ‘’Parasite’’ متصل نیست. وی در ادامه افزود: «سریال تلویزیونی ‘’Parasite’’ یک اثر هوشمندانه خواهد بود. من با آدام مک‌کی کار کرده‌ام و می‌دانم که او در حال تکمیل نگارش فیلمنامه است. ما قصد داریم تا این سریال را در کشور ایالات متحده بسازیم.»

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون سریال ‘’Parasite’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام