دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران فیلم ‘’Argylle’’ به کارگردانی متیو وان مشخص شدند

thumbnail

کمپانی فیلم سازی MARV به تازگی اطلاعات جدیدی را پیرامون فیلم جدید متیو وان (Matthew Vaughn) که تحت عنوان ‘’Argylle’’ شناخته می‌شود، منتشر کرده است. مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده و در اروپا آغاز خواهد شد و مطابق اعلام کمپانی سازنده، بودجه کلانی برای پروسه تولید این پروژه در نظر گرفته شده است.

هنری کویل (Henry Cavil)، سم راکول (Sam Rockwell)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، برایان کرانستون (Bryan Cranston)، کاترین ا هارا (Chatherine O’Hara)، جان سینا (John Cena)، ساموئل ال. چکسون (Samuel L. Jackson) و دوآ لیپا (Dua Lipa) از جمله ستارگان حاضر در این فیلم محسوب می‌شوند.

فیلم ‘’Argylle’’ با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته الی کانوی (Eliie Conway)‌ ساخته می‌شود و داستان آن پیرامون برترین جاسوس حاضر در کل دنیا جریان دارد که می‌بایست در برابر خطرات و ماجراجویی‌های کاملا تازه‌ای قرار گیرد؛ ناگفته نماند که رمان مذکور هنوز منتشر نشده و عرضه آن در ابتدای سال 2022 صورت خواهد گرفت. جیسون فوکس (Jason Fuchs) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته است.

همانطور که ذکر شد، مراحل فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده و در مکان‌های مختلفی همچون شهر لندن آغاز می‌شود. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه فیلم ‘’Argylle’’ اعلام نشده است و می‌بایست برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام