دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اطلاعات جدیدی پیرامون سریال ‘’The Continental’’ منتشر شد

thumbnail

آلبرت هیوز (Albert Hughes) سازنده فیلم ‘’The Book of Eli’’ به عنوان کارگردان دو قسمت از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای سریال  ‘’The Continental’’، محصول جدید کمپانی پارامونت انتخاب شده است.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، اتفاقات سریال ‘’The Continental’’ حول هتل معروف سری فیلم‌های ‘’John Wick’’ جریان خواهد داشت که در قالب یک رویداد و به مدت سه شب از طریق شبکه Starz منشتر خواهد شد. همانطور که ذکر شد، مدت زمان هرقسمت حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود و بودجه تولید هریک از آنها بیشتر از ۲۰ میلیون دلار بوده است.

مطابق این گزارش، آلبرت هیوز کارگردانی قسمت اول و سوم این اثر را برعهده خواهد داشت و به عنوان تهیه کننده اجرایی در تمام طول این پروژه حضور می‌یابد. از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این اثر می‌توان به کیانو ریوز (Keanu Reeves)‌ ستاره اصلی این فرنچایز به همراه درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده فیلمنامه و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردان فیلم‌های اخیر سری ‘’John Wick’’ اشاره کرد.

سریال ‘’The Continental’’ را که هم‌اکنون می‌بایست یک رویداد چند قسمتی یا یک مینی سریال خطاب کرد، داستان‌ها و اتفاقاتی را در حدود ۴۰ سال پیش از شروع سری جان ویک به تصویر می‌کشد. گفته می‌شود که در جریان این اثر شاهد حضور نسخه جوان‌تر شخصیت وینستون نیز خواهیم بود؛ در آثار سینمایی این فرنچایز ایان مک‌شین (Ian McShane) ایفاگر نقش وینستون است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد سریال ‘’The Continental’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام