دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فصل اول سریال ‘’The Wheel of Time’’ مشخص شد + پوستر رسمی

thumbnail

کمپانی آمازون به تازگی از اولین پوستر رسمی سریال مورد انتظار ‘’The Wheel of Time’’ که براساس سری کتاب‌هایی به همین نام نوشته رابرت جوردن (Robert Jordan) ساخته می‌شود، رونمایی کرده است. باتوجه به پوستر منتشر شده، فصل اول این سریال در ماه نوامبر پیش‌رو از طریق سرویس استریم آمازون پرایم در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

علاوه‌بر این، طی روزهای گذشته اعلام شد که مراحل تولید فصل دوم این سریال باوجود عدم انتشار فصل ابتدایی آن، آغاز شده است و توماس نپر (Thomas Napper) به عنوان کارگردان در جریان این پروسه حضور خواهد داشت. ریف جادکینز (Rafe Judkins) که به عنوان تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه در پروژه سریال‌هایی همچون ‘’Agents of S.H.I.E.L.D’’ حضور یافته است، به عنوان شورانر این سریال شناخته می‌شود.

داستان این اثر در جهانی جریان دارد که درون آن،‌ گروه به خصوصی از زنان قادر به استفاده از جادو هستند و تحت نظارت سازمان قدرت‌مندی به نام Aes Sedai فعالیت می‌کنند. مویرین یکی از اعضا این سازمان است که پس از ورود به شهر کوچک Two Rivers، وارد ماجراجویی خطرناک و جدیدی می‌شود که نتیجه آن می‌تواند نابودی یا نجات بشریت را به همراه داشته باشد.

روزمند پایک (Rosamund Pike)، مادلین مادن (Madeleine Madden)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford)، بارنی هریس (Barney Harris)، زوئی رابینز (Zoe Robins) و جاشوآ استرادوفسکی (Joshua Stradowski) و کلیر پرکینز (Clare Perkins)در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول سریال ‘’The Wheel of Time’’ در قالب شش قسمت ساخته شده و اوتا بریزویتز (Uta Briesewitz) کارگردانی دو قسمت ابتدایی آن را برعهده داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام