دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پیش درآمد فرنچایز ‘’Hunger Games’’ در سال ۲۰۲۲ ساخته خواهد شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که کمپانی لایونزگیت در نظر دارد تا در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۲ یک فیلم سینمایی جدید را که به عنوان پیش درآمد فرنچایز ‘’Hunger Games’’ محسوب می‌شود، توسعه دهد. این فیلم با اقتباس از کتاب ‘’Tha Ballad of Songbirds and Snakes’’ نوشته سوزان کالینز (Suzanne Collins) ساخته می‌شود و اساس داستانی آن روی شخصیت کوریولانوس اسنو تمرکز خواهد بود.

بنابر بیانیه رسمی منتشر شده توسط جو دریک (Joe Drake) مدیر اصلی کمپانی فیلم سازی مذکور، این اثر احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۳ یا ابتدای سال ۲۰۲۴ در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. وی در ادامه افزود:

«در بازه زمانی کنونی مشخصا تعداد مخاطبینی که به سالن‌های سینما مراجعه می‌کنند، در مقایسه با سال‌های پیش از ویروس کووید-۱۹ بسیار کم‌تر است. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم تا پروسه تولید این پروژه را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که با فرا رسیدن زمان رسمی انتشار آن، اکثریت مردم بتوانند در سینماها به تماشا این اثر بپردازند.»

فرانسیس لاورنس (Francis Lawrence) که کارگردانی فیلم‌های پیشین فرنچایز  ‘’Hunger Games’’ را برعهده داشته، به عنوان کارگردان این پیش درآمد انتخاب شده است. مایکل آرنت (Michael Arndt) به همراه سوزان کالینز فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درمی‌آورند، با این حال هنوز از لیست بازیگران احتمالی این پروژه رونمایی صورت نگرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
SMERDIS آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
SMERDIS
کاربر

yesss ….بالاخره میسازنش به اندازه تریلوژی اصلی خفن نمیشه و یک جاهایی هم شدیدا کسل کننده اما در کل ارزشش داره قطعا که یکبار هم شده داستان رو از زاویه دید کوریو ببینید…. 🙂




فیلم های بزودی

کانال تلگرام