دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دستمزد یک میلیون دلاری «جیسون سودیکیس» بابت هر قسمت از فصل سوم سریال «تد لاسو»

thumbnail

به نقل از پایگاه خبری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، سریال «تد لاسو» (Ted Lasso) موفقیت‌های خوبی را برای «اپل تی‌وی پلاس» (Apple TV Plus) به ارمغان آورده است و این سرویس استریم قصد دارد با پرداخت مبلغ یک میلیون دلار به بازیگر نقش اول سریال یعنی «جیسون سودیکیس» به تیم سازنده پاداش دهد.

به گفته منابع، سودیکیس قراردادی را به امضاء رسانده که طبق آن بابت هر قسمت هنرنمایی‌اش در فصل سوم سریال مبلغ یک میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت. دستمزدی که بابت هنرنمایی‌اش در هر قسمت از دو فصل اول بین 250 هزار تا 300 هزار دلار بوده است. دستمزد دیگر بازیگران این سریال اعم از «برندن هانت» ، «برت گلدشتاین»، «هانا وادینگهام» و «جو تیمپل» نیز با افزایش همراه بوده و از قسمتی 50 هزار تا 75 هزار دلار به قسمتی 125 هزار تا 150 هزار دلار تغییر کرده است.

به لطف بیست نامزدی که این سریال در جوایز امی بدست آورد، نویسندگان آن نیز با افزایش دستمزد همراه شدند. هانت و گلدشتاین از بازیگرانی در فوق به آن‌ها اشاره کردیم جزو گروه نویسندگان نیز بوده‌اند و چندین قسمت این سریال تولید و نویسندگی کرده‌اند. بر اساس گفته‌های منابع هالیوود ریپورتر، قرار بود نویسندگان در فصل سوم کار خود را از ماه آگوست آغاز کنند، اما مذاکرات باعث شد تاریخ شروع به 13 سپتامبر (22 شهریور) برسد. تولید فصل سوم سریال قرار از ماه ژانویه سال 2020 (دی ماه 1400) آغاز شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Homayoun_1986 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Homayoun_1986
کاربر

بار الها به اندازه چند میلی گرم به ما هم شانس عنایت بفرما




فیلم های بزودی

کانال تلگرام