دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«آنتونی هاپکینز» به جمع بازیگران فیلم «The Son» پیوست

thumbnail

«آنتونی هاپکینز» بازیگر 83 ساله بریتانیایی که سال گذشته بابت هنرنمایی‌اش در فیلم «پدر» (The Father) موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار را دریافت کند، به جمع بازیگران فیلم «پسر» (The Son) پیوست. این فیلم که با هنرنمایی بازیگرانی همچون «هیو جکمن»، «لورا درن» و «ونسا کربی» همراه می‌باشد، توسط کارگردان فیلم پدر یعنی «فلوریان زلر» کارگردانی خواهد شد.

زلر کارگردان این پروژه در مورد پیوستن هاپکینز عنوان کرد:« پس از ماجراجویی‌هایمان در فیلم پدر، نمی‌توانستم بدون آنتونی فیلم دیگری را بسازم». زلر و «کریستوفر همپتون» که با همکاری یکدیگر فیلمنامه فیلم پدر را نوشته بودند، اینبار نیز با همکاری یکدیگر فیلمنامه فیلم پسر را نوشتند که اقتباسی از یک نمایش تئاتر اثر زلر می‌باشد.

فیلم پسر در مورد مردی به نام «پیتر»، با هنرنمایی جکمن، بوده که زندگی‌ با همسر جدیدش «اما» و فرزندش با ورود همسر قبلی‌اش «کیت»، با هنرنمایی درن، و فرزند نوجوانش «نیکلاس» آشفته می‌شود. جزئیات نقش هاپکینز هنوز اعلام نشده و این فیلم در لوکیشن‌های نیویورک، فرانسه و لندن فیلمبرداری شده است. کمپانی «سونی پیکچرز کلاسیک» حق توزیع این فیلم در آمریکا، چین و چندین کشور دیگر را دریافت کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام