دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«کولین وودل» به عنوان بازیگر نقش اول سریال پیش درآمد «جان ویک» انتخاب شد

thumbnail

به گزارش پایگاه خبری «ورایتی»، «کولین وودل» بازیگر 29 ساله آمریکایی به عنوان بازیگر نقش اول سریال پیش درآمد «جان ویک» با عنوان «The Continental» که توسط شبکه «Starz» تولید می‌شود انتخاب شده است.

وودل در این سریال قرار است نقش جوانی‌های شخصیت «وینستون اسکات» را ایفا کند؛ شخصیتی که در مجموعه فیلم‌های جان ویک توسط «ایان مک‌شین» به تصویر کشیده شد. وودل دومین بازیگری‌ست که برای هنرنمایی در این سریال انتخاب شده است، پیش از این حضور «مل گیبسون» در نقش یک شخصیت جدید به نام «کورماک» تایید شده بود.

سریال کانتینتال منشا و آغاز هتل معروف قاتلین جهان را با ماجراجویی‌های اسکات شرح می‌دهد؛ وی در جهنم دره سال 1975 در نیویورک سیتی به تصویر کشیده می‌شود تا با گذشته‌ای که فکر می‌کرد آن را پشت سر گذاشته است، روبرو شود. وینستون در تلاشی هولناک برای غصب کردن هتل معروف، جایی که محل ملاقات خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان است، مسیر مهلکی را در دنیای زیرزمینی مرموز نیویورک ترسیم می‌کند.

اعلام شده که این سریال در قالب سه قسمت 90 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و سازندگان مجموعه فیلم‌های جان ویک به عنوان تولیدکنندگان سریال نیز فعالیت خواهند کرد. قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های جان ویک در تاریخ 27 مه 2022 (6 خرداد 1401) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام