دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت قسمت دوم فیلم «تل‌ماسه» به صورت رسمی تایید شد

thumbnail

کمپانی «لجندری اینترتیمنت» به تازگی با انتشار یک توئیت به صورت رسمی تایید کرد که برای فیلم «تل‌ماسه» (Dune) یک دنباله ساخته خواهد شد. کمپانی «برادران وارنر» مانند قسمت اول این فیلم وظیفه توزیع آن را برعهده دارد و در تامین مالی تولید نیز همکاری خواهد داشت. انتظار می‌رود که انتشار قسمت دوم فیلم ابتدا فقط در سینماها انجام شود.

تاریخ اکران قسمت دوم که با نام Dune: Part Two شناخته می‌شود برای 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) برنامه‌ریزی شده است. اولین قسمت از فیلم Dune که هفته گذشته در به صورت همزمان در سینماها و سرویس استریم HBO Max منتشر گردید هم از نظر منتقدین و هم از نظر مخاطبین با استقبال فوق‌العاده‌ای همراه بود و از آن به عنوان یکی از آثار موفق چند سال گذشته یاد می‌شود. از نظر تجاری نیز این فیلم در این مدت کوتاه بسیار خوب عمل کرده و فروش جهانی آن تاکنون از مبلغ 250 میلیون دلار عبور کرده است.

در قسمت دوم شاهد بازگشت «تیموتی شالامی» و «زندایا» به نقش‌هایشان خواهیم بود که عنوان شده در قسمت دوم زندایا حضور پر رنگ‌تری خواهد داشت. حضور دیگر بازیگران و معرفی بازیگران جدید طی چند ماه آینده مشخص خواهد شد. شما می‌توانید برای دانلود این فیلم با دوبله و زیرنویس فارسی روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه دانلود فیلم «تل‌ماسه» (Dune)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام