دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«سوفیا بوتلا» در فیلم «ماه یاغی» به کارگردانی «زک اسنایدر» هنرنمایی خواهد کرد

thumbnail

اگرچه «زک اسنایدر» همچنان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت دنباله فیلم «ارتش مردگان» (Army Of The Dead) برای کمپانی «نتفلیکس» است، که کارگردانی فیلم پیش‌درآمد آن یعنی «ارتش دزدان» (Army Of Thieves) را به «ماتیاس شوایگهوفر» سپرد، اما از قبل گزارش شده بود که این کارگردان برای فیلم بعدی خود برای نتفلیکس به فضا خواهد رفت! اسنایدر «سوفیا بوتلا» را برای هنرنمایی در فیلم «ماه یاغی» (Rebel Moon) انتخاب کرده است.

داستان این فیلم که توسط اسنایدر و نویسنده فیلم «300»، «کورت جانستاد»، خلق شده و توسط اسنایدر و «شی هتن» به صورت فیلمنامه درآمده است از جایی شروع می‌شود که یک زیستگاه صلح‌آمیز در لبه کهکشان توسط ارتش یک نایب السلطنه ظالم به نام «بالیساریوس» تهدید می‌شود. افراد ناامید، زن جوانی که گذشته‌ای مرموز دارد را می‌فرستند تا در سیارات همسایه به دنبال جنگجویانی بگردد تا به آنها کمک کنند تا موضع خود را حفظ کنند. به نظر می‌رسد که بوتلا نقش زن جوان را بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه فرآیند پیش تولید این فیلم به سرعت در حال انجام است به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری از آن سال آینده آغاز شود تا برای انتشار در سال 2023 آماده گردد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام