دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فصل دوم سریال «بازی مرکب» در راه است

thumbnail

«هانگ دونگ هیوک»، خالق سریال «بازی مرکب» (Squid Game)، در جلسه پرسش و پاسخ برگذار شده در شهر لس آنجلس که برای این سریال ابر پرطرفدار و موفق کمپانی «نتفلیکس» که در چند وقت اخیر فوق‌العاده سر و صدا کرده است انجام شد، تایید کرد که فصل دوم این سریال در راه است.

هیونگ در صحبت‌هایی که داشت گفت:« برای ساخت فصل دوم فشار زیاد و همچنین تقاضا و عشق زیادی از طرف شما و طرفداران به ما وارد شده که احساس می‌کنم چاره دیگری برای ما نگذاشته‌اید». وی در ادامه عنوان کرد:« این را اعلام می‌کنم به صورت حتم فصل دوم تولید خواهد شد، اما فعلاً در حال ایده پردازی درباره آن و برنامه‌ریزی برای فرآیندش هستم».

با این حال، هیونگ با بیان اینکه هنوز برای ارائه جزئیات دقیق در مورد ادامه این سریال موفق زود است کمی فشار جو را کاهش داد و نتفلیکس هنوز هیچ اطلاعیه رسمی ارائه نکرده است؛ اگرچه هیونگ تایید کرده بازیگر نقش اصلی یعنی «لی جونگ-جه» به نقشش باز خواهد گشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
3 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
4 تعداد نویسندگان دیدگاه
AR3FamirrrrrrrrrrrrrrrfarajollahiDavid Deida آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
David Deida
کاربر

البته معلوم بود بالاخره برای فصل دوم تمدید میشه. سریالی با این اندازه محبوبیت و بیننده باید هم فصل دوم داشته باشه. من که میدونستم. جای تعجبی نداشت. حتی اگه نمیخواستن تمدیدش کنن، طرفدارای سریال انقدر فشار میاوردن و کمپین تشکیل میدادن و تومار امضا میکردن که دیگه تهیه کننده مجبور شه فصل دومش بسازه.

farajollahi
کاربر

درسته فقط این مهمه که بتونن فصل دومش رو هم مثل اولی با همون کیفیت دربیارن و تماشاگر رو راضی نگه دارن که البته بعید بنظر میرسه

amirrrrrrrrrrrrrrr
کاربر

دقیقا سریال اشغالی بود واقعا

AR3F
کاربر

کجای نظر کاربر بالایی گفت که سریال آشغالی ای هست که میای ریپلای میزنی که درسته ، اینجوریه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام