دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم «ماشین مرا بران» به عنوان بهترین فیلم توسط حلقه منتقدان فیلم نیویورک انتخاب شد

thumbnail

حلقه منتقدان فیلم نیویورک، فیلم «ماشین مرا بران» (Drive My Car) را به عنوان بهترین فیلم خود در سال 2021 انتخاب کرده است.

این فیلم ژاپنی که برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درآمد، بر اساس داستان کوتاهی به همین نام اثر هاروکی موراکامی ساخته شده است. ماشین مرا بران که توسط «ریوسوکی هاماگوچی» نویسندگی و کارگردانی شده به بررسی عشق، از دست دادن، اندوه و التیام می‌پردازد.

ماشین مرا بران با تحسین فوق‌العاده منتقدین همراه بوده است و توانسته نمرات بالایی را از آن‌ها دریافت کند. نمره‌ای که این فیلم در وب‌سایت «روتن تومیتوز» از مجموع هفتاد و چهار نقد دریافت کرده، 100 از 100 می‌باشد. این استقبال خوب از طرف منتقدان «متاکرتیک» نیز تکرار شده توانست در این وب‌سایت از مجموع سی نقد نمره 89 از 100 را دریافت کند.

دیگر فیلم‌هایی در این جوایز موفق به کسب جایزه شدند فیلم‌هایی همچون «قدرت سگ» (The Power of the Dog)، با کسب سه جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد توسط «بندیکت کامبربچ» و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد توسط «کودی اسمیت-مک‌فی»، فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci)، کسب جایزه بهترین بازیگر زن توسط «لیدی گاگا»، فیلم «لیکریش پیتزا» (Licorice Pizza)، کسب جایزه بهترین فیلمنامه، و «میچل‌ها در برابر ماشین‌ها» (The Mitchells vs. the Machines)، کسب جایزه بهترین انیمیشن، بودند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
rezaahma286mahsa آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
rezaahma286
کاربر

هاماگوچی کارگردان و نویسنده خوبیه
فیلم قبلیش هم خیلی خوب بود.
منتظر این فیلم هم هستم.

mahsa
کاربر

هاروکی موراکامی عالیه کاش از همه داستاناش فیلم بسازن




فیلم های بزودی

کانال تلگرام