دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

باکس‌ آفیس 22 آذر؛ «شروع ناامیدکننده داستان وست ساید!»

thumbnail

فیلم رمانتیک و موزیکال «داستان وست ساید» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» که به گفته برخی منتقدین یکی از بهترین فیلم‌های سال جاری و از مدعیان اصلی اسکار 2022 است، شروع ناامیدکننده‌ای را در باکس‌آفیس تجربه کرد. این فیلم علی‌رغم اینکه کارش را صدرنشینی در باکس‌آغاز کرد، با توجه به بودجه صد میلیون دلاری که داشت در هفته اول تنها 10.5 میلیون دلار فروش کرد که یک شکست محسوب می‌شود؛ تنها امید تولیدکنندگان این فیلم به تعطیلات کریسمس پیشه‌رو و شروع فصل جوایز اسکار است که شاید آن زمان فیلم با فروش خوبی همراه شود.

در جایگاه‌های بعدی باکس‌آفیس این هفته، تقریباً نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی ماندند. انیمیشن «افسون» کمپانی «دیزنی» پس از دو هفته صدرنشینی متوالی توانست با 9.4 میلیون دلار فروش رتبه دوم را از آن خود کند. پس از سه هفته اکران، مجموعه فروش این انیمیشن خانواداگی در سینماهای داخلی به 71.3 میلیون دلار رسیده است و در جمع با 80.5 میلیون دلار فروش بین‌المللی، تاکنون 151.8 میلیون دلار فروش جهانی را به ارمغان آورده است.

در رتبه سوم نیز فیلم کمدی و علمی تخیلی «شکارچیان روح: افترلایف» قرار دارد که با 7.1 میلیون دلار فروش به این جایگاه دست یافت. فروش جهانی این فیلم تاکنون 164 میلیون دلار بوده که 112 میلیون دلار آن سهم فروش داخلی و 52.7 میلیون دلار آن سهم فروش بین‌المللی است. در رتبه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب فیلم‌های پرستاره «خاندان گوچی» و «جاودانگان» قرار دارند که میزان فروش آن‌ها را در جدول مشاهده می‌فرمایید.

باکس آفیس 22 آذر

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ardal9996 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ardal9996
کاربر

Eternals دیگه نمیخواد کیفیت خوبش بیاد؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام