دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

آرون تیلور-جانسون ایفاگر نقش اصلی فیلم ‘’Kraven the Hunter’’ خواهد بود

thumbnail

آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) ستاره فیلم‌هایی همچون ‘’Nocturnal Animals’’ و ‘’Kick-Ass’’ ایفاگر نقش Kraven the Hunter در فیلم مستقل و اختصاصی این شخصیت که تحت لایسنس کمپانی سونی پیکچرز ساخته می‌شود، خواهد بود.

همانطور که مشخص است، تمرکز اصلی این فیلم روی یکی از شخصیت‌های شرور برجسته از جهان شخصیت اسپایدرمن قرار دارد و براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت The Wrap، جی.سی. چندور (J.C Chandor) سازنده فیلم ‘’Triple Frontier’’ کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت. مطابق این گزارش، قرارداد ثبت شده میان سونی پیکچرز و آرون تیلور-جانسون صرفا به فیلم ‘’Kraven the Hunter’’ محدود نمی‌شود و این بازیگر در چندین پروژه دیگر ایفاگر نقش مذکور خواهد بود.

آرت مارکوم (Art Marcum)، مت هالوووی (Matt Holloway) و ریچارد ونک (Richard Wenk) فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده‌اند. شخصیت Kraven یک شکارچی ماهر است که پس از ملاقات با یک جادوگر، احساسات و قدرت‌های مختلفش تقویت می‌شوند و نسبت به سایر انسان‌ها با سرعت بسیار کم‌تری پیر می‌شود؛ وی قصد دارد تا با کشتن شخصیت اسپایدرمن، نامش را برای همیشه در دنیا ماندگار کند.

آرون تیلور-جانسون اخیرا در فیلم ‘’TENET’’ حضور یافته و به زودی در فیلم ‘’The King’s Man’’ دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام