دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Aquaman 2’’ آغاز شد

thumbnail

جیمز وان (James Wan) کارگردان دنباله مورد انتظار فیلم ‘’Aquaman’’ که تحت عنوان ‘’Aquaman and the Lost Kingdom’’ شناخته می‌شود، از شروع مراحل تولید و فیلمبرداری این اثر در حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داده است.

درصورتی‌که به خاطر داشته باشید، در جریان فیلم اول این مجموعه شخصیت آرتور کری/آکوامن با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) توانست از حمله برادرش کینگ اورم با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) به جهان خارج از اقیانوس‌ها جلوگیری کند، اما با فروپاشی امپراطوری آتلانتیس و تولد مجدد هفت قلمرو دنیای زیرین، یکی از این قلمروها به صورت کامل ناپدید شد و باتوجه به عنوان رسمی این دنباله، می‌دانیم که داستان این اثر به اتفاقات مختلف پیرامون این قلمرو گم‌شده خواهد پرداخت.

امبر هرد (Amber Heard)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ویلم دافو (Willem Dafoe) از جمله دیگر ستارگان حاضر در فیلم اول این سری محسوب می‌شوند. این فیلم با اکران در سال ۲۰۱۸ توانست به فروش کلی 1.148 میلیارد دلار دست یابد.

هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان فیلم ‘’Aquaman and the Lost Kingdom’’ منتشر نشده و باید برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانیم. این اثر در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام