دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Avatar 2’’ به پایان رسید

thumbnail

جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان مطرح دنیای سینما به تازگی از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Avatar 2’’ خبر داده است. بدون شک یکی از جاه طلبانه‌ترین پروژه‌های تاریخ صنعت سینما، پروژه فیلم اول این فرنچایز و چهار دنباله بعدی آن است که مراحل فیلمبرداری تمامی‌ این دنباله‌ها به صورت همزمان و به کارگردانی جیمز کامرون با بودجه ساخت یک میلیارد دلاری در حال انجام است.

همانند دیگر پروژه‌های در دست ساخت، پروژه ساخت دنباله‌های فیلم ‘’Avatar’’ نیز تحت تاثیر شیوع ویروس COVID-19 بارها با توقف و تعطیلی کامل مواجه شد و از همین جهت نیز اتمام فیلمبرداری فیلم دوم این فرنچایز تا به امروز طول کشیده است. هنوز جزییات چندانی از خط داستانی این فیلم‌ها منتشر نشده و تنها چندین نکته کوچک را در مورد آینده این فرنچایز می‌دانیم که از میان آنها می‌توان به رخ دادن جنگی عظیم در پاندورا و به تصویر کشیدن مناطقی موجود در زیر سطح آب اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای این گزارش ذکر شد، جیمز کامرون اخیرا از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم دوم این فرنچایز خبر داده و بنابر گفته وی مراحل تولید این فیلم با تاخیری در حدود پنج ماه مواجه شده است.

«خب، ویروس COVID-19 همانند دیگر پروژه‌ها به ما نیز لطمه‌هایی را وارد کرد. ما حدود چهار و نیم ماه از پروسه تولید خود را به دلیل متوقف شدن روند آن از دست دادیم. فیلم دوم برای اکران در دسامبر ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است و این موضوع به این معنی نیست که من وقتی زیادی را در اختیار داشته باشم چون زمانی که ما پروژه فیلم ‘’Avatar 2’’ را به پایان برسانیم، باید به سراغ پایان دادن به مراحل ساخت فیلم سوم این فرنچایز برویم. در حال حاضر ما به پایان مراحل فیلمبرداری فیلم دوم در نیوزلند رسیده‌ایم و تنها پنج درصد دیگر از فیلمبرداری فیلم سوم باقی مانده است.»

فیلم ‘’Avatar 2’’ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Racoon آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Racoon
کاربر

چقدر دیر




فیلم های بزودی

کانال تلگرام