دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسپین آف سریال ‘’Black-ish’’ ساخته می شود

thumbnail

شبکه ABC به تازگی از ساخت اسپین‌آف سریال ‘’Black-ish’’ تحت عنوان ‘’Old-ish’’خبر داده است. این سریال روی شخصیت‌های ارل جانسن با بازی لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و رابی جانسن با بازی جنیفر لوئیس (Jenifer Lewis)، والدین شخصیت دری جانسن با بازی آنتونی اندرسن (Anthony Anderson) متمرکز خواهد بود.

به گزارش وبسایت ورایتی، این سریال داستان زندگی شخصیت‌های ارل و رابی و تلاش آنها برای بازگشت به دوران اوج رابطه احساسی خود و نقل مکان کردن به محله جدیدی در شهر نیویورک را دنبال می‌کند. گفتنی است که پیش از این عنوان، دو اسپین‌آف دیگر نیز تحت عنوان ‘’Grown-ish’’ و ‘’Mixed-ish’’ براساس سریال ‘’Black-ish’’ ساخته شده است.

لارنس فیشبرن به همراه هلن سوگلند (Helen Sugland)، آنتونی اندرسن و ای. برایان دابینز (E. Brian Dobbins) تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. سوپرایز بزرگی که برای طرفداران سریال اصلی وجود دارد، این است که کنیا باریس (Kenya Barris) سازنده سریال ‘’Black-ish’’، به عنوان نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

همچنین نکته جالبی که در مورد حضور کنیا باریس در این پروژه وجود دارد، توافق مجدد وی با شبکه ABC است چراکه وی چندی پیش به دلایل مختلفی با این شبکه به مشکل برخورد و سپس در پروژه ساخت سریال کمدی ‘’BlackAF’’ محصول شبکه نتفلیکس حضور یافت، با این حال مطمئنن بازگشت وی می‌تواند مخاطبین بسیاری را به این اسپین‌آف جذب کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام