دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Borat 2’’ در دست ساخت است

thumbnail

ماه گذشته شایعاتی مبنی‌بر شروع کار ساشا بارن کوهن (Sacha Baron Cohen) روی یک پروژه محبوب و انجام فیلمبرداری‌های آن در لس آنجلس منتشر شد و حال امروز براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت کولایدر، می‌دانیم که وی مشغول فیلمبرداری و تکمیل فیلمنامه فیلم ‘’Borat 2’’ بوده است.

از جزییات داستان این فیلم رونمایی نشده است با این حال می‌دانیم که شخصیت بورات دیگر یک شخصیت در تلویزیون قزاقستان نیست و وی پیشرفت‌های چشم گیری را پس از انتشار فیلم اول این مجموعه در سال 2006 داشته است. هنوز مشخص نیست که کدام کمپانی حق انتشار این فیلم را تصاحب کرده و یا به زودی امتیاز آن را خریداری خواهد کرد؛ استودیو فاکس قرن بیستم فیلم اول این مجموعه را در آن زمان منتشر کرد و پس از خریداری این استودیو توسط کمپانی دیزنی، بعید به نظر می‌رسد که دیزنی قصد انتشار یک فیلم کمدی با درجه سنی R را در این وضعیت بحرانی ناشی از ویروس کرونا داشته باشد.

فیلم اول این مجموعه توسط لری چارلز (Larry Charles) کارگردانی شد و ساشا بارن کوهن به همراه جی روچ (Jay Roach) تهیه کنندگان آن بودند. این فیلم با اکران در سال 2006 توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند و با فروش کلی 262 میلیون دلاری خود، راه موفقیت را برای دیگر آثار کوهن هموارد کرد. پس از اکران فیلم اول این مجموعه، دیگر آثار کوهن نظیر فیلم ‘’The Dictator’’ و فیلم ‘’Bruno) نیز توانستند به فروش خوب 179 و 138 میلیون دلاری دست یابند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام