دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گیشه در تصاحب آثار کمپانی Focus Features

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۱۹ آبان

پس از صدرنشینی فیلم ‘’Come Play’’ در هفته گذشته، این هفته نوبت به دیگر محصول جدید کمپانی Focus Features تحت عنوان ‘’Let Him Go’’ رسیده است. توماس بزوچا (Thomas Bezucha) کارگردانی و نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته است و دایان لین (Diane Lane) به همراه کوین کاستنر (Kevin Costner) ستارگان اصلی آن به شمار می‌روند. این فیلم در اولین هفته اکران خود توانست با اکران در ۲۴۵۴ سالن سینما به فروش بسیار خوب 4.1 میلیون دلار دست یابد و در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

نکته جالبی که در مورد افتتاحیه این اثر وجود دارد، این است که پس از اکران فیلم ‘’Tenet’’ در ماه سپتامبر، افتتاحیه فیلم ‘’Let Him Go’’ بیشترین میزان فروش را به همراه داشته و این درحالی است که این فیلم در مقایسه با آثاری مانند فیلم ‘’The War with Grandpa’’ و فیلم ‘’Honest Thief’’ در تعداد سالن‌های سینما کمتری اکران شده است. ناگفته نماند که این اثر از وبسایت سینما اسکور نمره B- را دریافت کرده است.

همانطور که پیش بینی می‌شد، فیلم ‘’Come Play’’ نتوانست پس از یک هفته صدرنشینی، مجددا جایگاه خود را حفظ کند و با یک رتبه تنزل در جایگاه دوم فیلم‌های پرفروش این هفته قرار گرفته است. این عنوان در دومین هفته اکران خود توانست به 1.73 میلیون دلار فروش دست یابد و مجموع فروش آن در مارکت ایالات متحده هم‌اکنون 5.66 میلیون دلار است. فروش این فیلم در مقایسه با هفته گذشته 44.5 درصد کاهش داشته است.

در جایگاه سوم فیلم‌های پرفروش این هفته، فیلم ‘’The War with Grandpa’’ با بازی رابرت دنیرو (Robert De Niro) قرار دارد که در پنجمین هفته اکران خود، هنوز عملکرد مناسبی را داشته است. این هفته، فروش این فیلم با 19 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته 1.51 میلیون دلار بوده و مجموع فروش آن نیز از مرز 13.4 میلیون دلار عبور کرده است.

فیلم ‘’Honest Thief’’ صدر نشین هفته‌های پیشین جدول باکس آفیس، در این هفته 1.12 میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه چهارم قرار گرفت. فروش کلی این فیلم 11.16 میلیون دلار است و انتظار می‌رود که در جریان هفته‌های آتی دیگر شاهد نام این عنوان در میان فیلم‌های پرفروش هفته نخواهیم بود.

با وجود گذشت ۱۰ هفته از شروع اکران فیلم ‘’Tenet’’ در مارکت ایالات متحده، نام این فیلم همچنان در میان آثار پرفروش دیده می‌شود و فروش آن در این هفته با حدود ۳ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته، ۹۰۵ هزار دلار بوده است. فروش کلی این اثر از مرز 55.1 میلیون دلار گذشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام