دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیام نیسون گیشه را شکار کرد

thumbnail

گزارش باکس آفیس - ۲۸ مهر

فیلم ‘’Honest Thief’’ محصول مشترک دو کمپانی Open Road و Briarcliff در اولین هفته اکران خود توانست در جایگاه نخست جدول باکس آفیس قرار گیرد. مطابق پیش بینی‌ها این فیلم توانست با اکران در 2425 سالن سینما به 3.7 میلیون دلار فروش در مارکت نیمه جان ایالات متحده دست یابد. افتتاحیه این فیلم در مقایسه با فیلم ‘’The War with Grandpa’’ که هفته گذشته برای اولین بار اکران شد و به فروش 3.62 میلیون دلاری دست یافت، با اختلاف اندکی بهتر بوده است. مارک ویلیامز (Mark Williams) کارگردان این فیلم است و از میان ستارگان این اثر می‌توان به لیام نیسون (Liam Neeson)، کیت والش (Kate Walsh) و آنتونی راموس (Anthony Ramos) اشاره کرد.

در هفته گذشته نیز این عنوان به صورت محدود در سینماهای کشور کانادا به روی پرده رفت و به فروش 500 هزار دلاری در این مارکت دست یافت. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در هنگام محاسبه میزان فروش کلی یک فیلم در مارکت ایالات متحده، میزان فروش آن اثر در کشور کانادا نیز در کنار مبلغ محاسبه شده قرار می‌گیرد و به همین خاطر میزان فروش کلی فیلم ‘’Honest Thief’’ برابر با 4.2 میلیون دلار است.

فیلم ‘’The War with Grandpa’’ در این هفته یک رتبه تنزل داشت و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم کمدی که رابرت دنیرو (Robert De Niro) ایفاگر نقش اصلی آن است، با اکران در 2260 سالن سینما توانست به فروش 2.5 میلیون دلاری دست یابد؛ ناگفته نماند که فروش این فیلم در مقایسه با هفته گذشته 31 درصد کاهش داشته است. باوجود فروش نه چندان دل‌چسب این فیلم، میزان فروش آن در 10 روز ابتدایی اکرانش پس از فیلم ‘’Tenet’’، فیلم ‘’The New Mutants’’ و فیلم ‘’Unhinged’’ بهترین عملکرد را در دوران افتتاحیه مجدد سینماها به همراه داشته است. فروش کلی این فیلم در ایالات متحده هم‌اکنون 7.25 میلیون دلار است.

در جایگاه سوم فیلم‌های پرفروش این هفته فیلم ‘’Tenet’’ قرار دارد که توانست در ۷مین هفته اکران خود و با 23.8 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته، به 1.6 میلون دلار فروش دست یابد تا فروش کلی این فیلم در ایالات متحده از مرز ۵۰ میلیون دلار عبور کند. با این حال همانند هفته‌های پیشین، فروش این عنوان در مارکت بین المللی موفق‌تر از مارکت ایالات متحده بوده است و این عنوان توانست با اکران در مارکت‌های مختلف به ۵ میلیون دلار فروش دست یابد. فروش کلی این اثر در مارکت بین المللی هم‌اکنون 283.3 میلیون دلار است.

این روزها کمپانی‌های مختلف در حال اکران مجدد آثار پیشین خود هستند و در این هفته نیز کمپانی دیزنی مجددا انیمیشن ‘’The Nightmare Before Christmas’’ را روانه سالن‌های سینما کرده است. این انیمیشن که محصول سال ۱۹۹۳ است، توانست در اولین دوره اکران خود به فروش کلی 50 میلیون دلار دست یابد و حال پس از گذشت حدود 27 سال از اکران این عنوان، فروش این انیمیشن در اولین هفته اکران مجدد آن از مرز 1.3 میلیون دلار عبور کرد.

فیلم ‘’Hocus Pocus’’دیگر عنوان حاضر در جدول باکس آفیس این هفته است که پس از گذشت چندین سال از دوره اکران اصلی آن، مجددا شاهد اکران آن هستیم. با احتساب فروش 756 هزار دلاری این عنوان در سومین هفته اکران مجدد آن، فروش کلی این فیلم هم‌اکنون از مرز 3.84 میلیون دلار عبور کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام