دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

باکس آفیس: «گارفیلد» در یک آخر هفته ناامیدکننده دیگر، «فوریوسا» را شکست داد

thumbnail

فیلم "The Garfield Movie" توانست با اقتدار در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و فیلم "Furiosa: A Mad Max Saga"، قهرمان آخر هفته گذشته، را پشت سر بگذارد. این در حالی است که آخر هفته اخیر، برخلاف هفته گذشته، رقابت نفس‌گیری بین فیلم‌ها وجود نداشت و "گارفیلد" به راحتی توانست با فروش قابل توجهی از "فوریوسا" پیشی بگیرد. با وجود کسب رتبه اول توسط "گارفیلد"، این آخر هفته یکی دیگر از آخر هفته‌های ناامیدکننده برای سینماها بود و فروش بلیط به طرز چشمگیری پایین‌تر از مدت مشابه در سال گذشته بود.

علی‌رغم صدرنشینی "گارفیلد"، درآمد کلی سینماها همچنان با کاهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته و دوران قبل از همه‌گیری کرونا مواجه است. این وضعیت نشان می‌دهد که هالیوود و سینماها به شدت نیازمند فیلم‌های پرفروش در آینده هستند تا بتوانند شکاف درآمدی را کاهش دهند. دیوید ای. گروس، تحلیلگر صنعت سینما، معتقد است که اعتصاب نویسندگان و... سال گذشته در هالیوود، عامل اصلی مشکلات تابستانی امسال سینماها هستند. بسیاری از فیلم‌های بزرگ به دلیل تعطیلی چند ماهه هالیوود، به سال 2025 و پس از آن موکول شده‌اند. در نبود فیلم‌های جدید مهم برای رونق بخشیدن به باکس آفیس، فیلم‌های اکران شده در هفته‌های گذشته، مانند کمدی فانتزی "IF" و "پادشاهی سیاره میمون‌ها"، در رتبه‌های بعدی جدول فروش قرار گرفتند.

فیلم "The Garfield Movie" با فروش 14 میلیون دلاری از 4,108 سینما، توانست در دومین آخر هفته اکران خود، از فیلم "Furiosa: A Mad Max Saga" پیشی بگیرد.

فیلم "Furiosa: A Mad Max Saga" با فروش 10.7 میلیون دلاری از 3,864 سینما، در رتبه سوم قرار گرفت.

تا به امروز، "The Garfield Movie" با بودجه 60 میلیون دلاری، 51.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 152 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

فیلم "Furiosa: A Mad Max Saga" با بودجه 168 میلیون دلاری، 49.6 میلیون دلار در آمریکا و 114 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته و مسیر سختی برای سودآوری دارد.

فیلم‌های کمدی فانتزی "IF" و "Kingdom of the Planet of the Apes" در رتبه‌های دوم و چهارم جدول فروش قرار گرفتند.

فیلم "IF" با بودجه 110 میلیون دلاری، تاکنون 80.4 میلیون دلار در آمریکا و 138 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

فیلم "Kingdom of the Planet of the Apes" با بودجه 160 میلیون دلاری، تاکنون 140 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 337 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

فیلم اکشن کمدی "The Fall Guy" با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت، در رتبه پنجم با فروش 4.2 میلیون دلاری قرار گرفت.

فیلم "The Fall Guy" با بودجه 140 میلیون دلاری، تاکنون 80.2 میلیون دلار در آمریکا و 157 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

انیمه "Haikyu!! The Dumpster Battle" با فروش 3.5 میلیون دلاری از 1,119 سینما در رتبه ششم قرار گرفت.

فیلم ترسناک "In a Violent Nature" با فروش 2.1 میلیون دلاری از 1,426 سینما در رتبه هشتم قرار گرفت.

فیلم کمدی خانوادگی "Ezra" با بازی رابرت دنیرو، رز بیرن و بابی کاناوال، تنها 1.18 میلیون دلار از 1,320 سینما فروش داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام