دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری مجدد “Captain America: Brave New World” با حضور ستاره‌ای مرموز آغاز شد

thumbnail

فیلمبرداری مجدد فیلم "Captain America: Brave New World" با بخش‌های جدید فیلمنامه و شخصیت مرموز جدیدی در آتلانتا آغاز شده است. سم ویلسون بار دیگر در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر می‌شود.

جیانکارلو اسپوزیتو، که چند هفته‌ای است در مورد حضورش در یک پروژه استدیو مارول اشاره کرده بود، رسما در نقشی منفی در فیلم حضور دارد. فیلمبرداری مجدد 22 روز به طول خواهد انجامید و شامل صحنه‌های اکشن جدیدی خواهد بود.

فیلمبرداری اصلی فیلم در بهار 2023 به پایان رسید، اما پس از آن، فرآیند پس‌تولید با تاخیر و مشکلاتی مواجه شد. تاریخ اکران فیلم از 26 جولای 2024 به 14 فوریه 2025 تغییر یافت.

متیو اورتون، که قبلا روی سریال "Moon Knight" مارول کار کرده بود، برای نوشتن بخش‌های جدید فیلمنامه در دسامبر استخدام شد. با وجود گزارش‌های متعدد در مورد فیلمبرداری مجدد، این تنها فیلمبرداری مجدد فیلم است.

فیلم یک هیجانی اکشن سیاسی است که از نظر لحن، شبیه به "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" است. کوین فایگی، رئیس مارول، در CinemaCon امسال وعده داد که فیلم "بدون بیگانگان، بدون حمله بیگانگان و بدون سفر در زمان" خواهد بود.

هریسون فورد، لیو تایلر، تیم بلیک نلسون، دنی رامیرز و رزا سالازار نیز در فیلم حضور دارند. مارول امیدوار است که فیلم تأثیری مشابه "پلنگ سیاه" داشته باشد، زیرا بر قهرمانی سیاهپوست متمرکز است که نماد پرچم آمریکا را بر تن دارد.

فیلم "Captain America: Brave New World" ادامه‌ای بر سریال "The Falcon and the Winter Soldier" دیزنی پلاس در سال 2021 است که با بازی آنتونی مکی در نقش سم ویلسون بود و با پذیرش او به عنوان کاپیتان آمریکا به پایان رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام