دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریس پرت به فیلم ‘’The Black Belt’’ پیوست

thumbnail

کریس پرت (Chris Pratt) ستاره اصلی دو فرنچایز ‘’The Guardians of the Galaxy’’ و ‘’Jurassic World’’ به عنوان تهیه کننده و ایفاگر نقش اصلی به فیلم  ‘’The Black Belt’’ پیوسته است.

داستان این فیلم حول تلاش‌های یک پسر نوجوان برای تبدیل شدن به یک ستاره در ورزش کاراته جریان دارد که در این مسیر باید توسط عموی خود با بازی کریس پرت آموزش ببیند. رندال گرین (Randall Green) فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده اما هنوز کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است و گزینه‌های احتمالی کمپانی Monarch Media نیز اعلام نشده‌اند.

در کارنامه کاری رندال گرین نگارش فیلمنامه آثاری همچون سریال پرطرفدار ‘’Billions’’ و فیلم ‘’The Perfect Date’’ به کارگردانی نوآه سنتینیو (Noah Centineo) دیده می‌شود. وی هم‌اکنون مشغول نگارش فیلمنامه فیلم ‘’Running Wit Sherman’’ محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس است.

گفتنی است که کریس پرت درکنار استیو بارنت (Steve Barnett) و آلن پاول (Alan Powell) تهیه کنندگان این پروژه خواهند بود. هنوز مشخص نیست که مراحل تولید فیلم ‘’The Black Belt’’ از چه زمانی آغاز خواهند شد و کمپانی سازنده چه تاریخی را برای عرضه این فیلم در نظر می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام