دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«کریستوفر نولان» آماده ساخت فیلم بعدی خود می‌باشد

thumbnail

پس از اکران اجباری فیلم «تنت» (Tenet) در دوران همه‌گیری ویروس کووید-19 که با فروش جهانی 363 میلیون دلاری همراه بود، فروشی که در آن زمان موفقیت‌آمیز تلقی می‌شد اما با این حال کمتر از دیگر کارهای وی بود، «کریستوفر نولان» آماده است تا ساخت فیلم بعدی خودش را آغاز کند. این بار وی قصد دارد فیلمی در مورد فیزیکدان نظری آمریکایی «جی. رابرت اوپنهایمر» و دستاوردهای بمب اتمی او در دوران جنگ جهانی دوم خلق کند؛ اما نکته عجیب این ماجرا این است که نولان قصد ندارد دیگر با «برادران وارنر» همکاری کند و آماده می‌باشد که با دیگر استودیوها وارد مذاکره شود.

به نقل از پایگاه خبری «ددلاین»، فعلاً پروژه در روزهای آغازین خود قرار دارد، اما فیلمنامه آن آماده بوده و در اختیار کمپانی‌های سازنده فیلم قرار دارد که تهیه‌کنندگان آن‌ها مذاکرات را با نولان و نمایندگان او برای ساخت احتمالی فیلم آغاز کرده‌اند. اگرچه نولان با استودیو برادران وارنر هیچ قرارداد رسمی ندارد، اما اکثر فیلم‌های او در آنجا ساخته شده و تغییر در این رویه یک تغییر بزرگ تلقی می‌شود. نولان به صورت عمومی اعلام کرده بود که از تصمیم برادران وارنر مبنی‌بر اکران فیلم‌های سال 2021 همزمان در سینماها و استریم «اچ‌بی‌او مکس» (HBO Max) راضی نمی‌باشد و این نشان از سردشدن روابط نزدیک بین نولان و استودیو برادران وارنر است.

همانطور که گفته شد این فیلم در مورد رابرت اوپنهایمر بوده، کسی که وی را به عنوان پدر بمب اتم به یاد دارند. اوپنهایمر بابت عوضیتش در تیمی که باعث رهاسازی این بمب در جهان شد به شدت احساس گناه و عذاب وجدان می‌کرد. ددلاین همچنین به این موضوع اشاره داشته است که «کیلیان مورفی» یکی از بازیگران مورد علاقه نولان که در چندین پروژه با هم همکاری داشتند به احتمال زیاد در این پروژه دخیل خواهد بود اما برای هرگونه اعلام رسمی هنوز زود می‌باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
alirezahe79Djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
alirezahe79
کاربر

حاج نولان وارد می شود ….

Djghc121
کاربر

به به




فیلم های بزودی

کانال تلگرام