دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم جدید فرنچایز ‘’Cloverfield’’ ساخته می شود

thumbnail

پس از انتشار شایعات مختلف پیرامون عنوان جدید فرنچایز آخرالزمانی ‘’Cloverfield’’، سرانجام امروز اعلام شد که جی. جی آبرامز (J.J Abrams)‌ به عنوان تهیه کننده به این پروژه پیوسته است و جو بارتن (Joe Barton) نگارش فیلمنامه آن را برعهده خواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت هالیوود ریپورتر، این فیلم دنباله مستقیمی برای نسخه‌های پیشین این مجموعه سینمایی نخواهد بود و به همین دلیل جو بارتن می‌تواند با استفاده از خلاقیت خود داستان این عنوان را هرگونه که مایل است، شکل دهد و مخاطبین را با شخصیت‌ها و اتفاقاتی کاملا تازه آشنا کند.

جو بارتن به تازگی جانشین ترنس وینتر (Terence Winter) به عنوان شورانر سریال جدید سرویس استریم HBO Max که با محوریت شهر گاتهام و پلیس‌های فاسد حاضر در آن ساخته می‌شود، شده است. این پروژه با نظارت مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم مورد انتظار ‘’The Batman’’ ساخته خواهد شد.

نکته جالبی که در مورد همکاری مت ریوز و جو بارتن در سریال مذکور وجود دارد، این است که ریوز اولین فیلم از فرنچایز ‘’Cloverfield’’ را در سال 2008 کارگردانی کرده و این اثر توانست در آن زمان با بودجه ساخت 25 میلیون دلاری‌اش به فروش کلی 172 میلیون دلار دست یابد.

جو بارتن اخیرا نیز به عنوان سازنده و نویسنده فیلمنامه در پروژه سریال ‘’Giri/Haji’’ محصول شبکه BBC Two حضور یافته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
SAHEB آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
SAHEB
کاربر

سه قسمت این مجموعه جوری ساخته شده که شما از هر قسمت که شروع کنید چیزی رو از دست نمیدید و انگار که از قسمت اول شروع کردید به دیدن. پس چه بهتر که از قسمت 10 Cloverfield Lane شروع کنید. 🙂




فیلم های بزودی

کانال تلگرام