دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران فیلم ‘’The Comeback Trail’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که در روند اکران فیلم کمدی ‘’Comeback Trail’’ با بازی رابرت دنیرو (Robert De Niro) تاخیر ایجاد شده است و این عنوان در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

نکته جالبی که در‌ مورد این فیلم کمدی وجود دارد، این است که علاوه‌بر رابرت دنیرو، مورگان فریمن (Morgan Freeman) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) دو ستاره افسانه‌ای دیگر از دنیای هالیوود هستند که در این عنوان حضور خواهند یافت و در کنار آنها نیز بازیگرانی نظیر زک براف (Zach Braff)، امیل هرش (Emile Hirsch) و ادی گریفین (Eddie Griffin) قرار خواهند گرفت.

داستان این فیلم حول یک تهیه کننده آثار سینمایی در دهه 1970 با بازی رابرت دنیرو جریان دارد که قصد دارد با به قتل رساندن ستاره فیلم خود، مبلغ هنگفتی را از بیمه دریافت و از این پول برای پرداخت بدهی‌های خود استفاده کند.

همانطور که مشخصا اطلاع دارید، فیلم ‘’The Comeback Trail’’ تنها عنوانی نیست که این روزها اکران آن تحت تاثیر بحران ناشی از ویروس COVID-19 قرار گرفته و تاخیری طولانی مدت آن در روند انتشار آن ایجاد شده است چراکه بسیاری از کمپانی‌های ناشر در طی چند وقت اخیر زمان اکران آثار مختلف خود را تغییر داده‌اند و هنوز مشخص نیست که این تاخیرها تا چه زمانی ادامه خواهند یافت!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام