دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فیلم ‘’Coming 2 America’’ مشخص شد

thumbnail

پس از گذشت ۳۲ سال انتظار، دنباله فیلم کمدی ‘’Coming to America’’ در دست ساخت قرار گرفته است و در تاریخ 5 مارچ 2021 (15 اسفند 1399) از طریق سرویس استریم آمازون پرایم منتشر خواهد شد.

کریگ بروئر (Craig Brewer) کارگردان این فیلم است و داستان آن روی دو شخصیت پادشاه آکیم با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) و شخص مورد اعتماد وی سمی با بازی آرسنیو هال (Arsenio Hall) متمرکز است که ماجراجویی جدیدی را را در کنار یک دیگر آغاز و از کشور آفریقایی زاموندا به نیویورک سفر می‌کنند.

جیمز ارل جونز (James Earl Jones) به عنوان پادشاه یافر، شاری هدلی (Shari Headley) به عنوان ملکه لیزا، جان ایماس (John Amos) به عنوان مک‌داول و لویی اندریسن (Louie Anderson)‌ به عنوان موریس در نقش‌های خود بازخواهند گشت.

ستارگانی نظیر وزلی اسنایپس (Wesley Snieps)، لزلی جونز (Leslie Jones)، تریسی مورگان (Tracy Morgan) نیز برای اولین بار در این مجموعه حضور خواهند یافت. نکته جالب در مورد ستارگان این فیلم، حضور دختر 18 ساله ادی مورفی یعنی بلا مورفی (Bella Murphy) است.

کنیا باریس (Kenya Barris)، بری دابلیو. بلاوستاین (Barry W. Blaustein) و دیوید شفیلد (David Sheffield) نویسندگان فیلمنامه این فیلم هستند. فیلم اول این مجموعه به کارگردانی جان لدنیس (John Landis) و با اکران در سال 1988 توانست به فروش کلی 290 میلیون دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام