دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

همکاری «دیوید فینچر» و «گری اولدمن» در ساخت فیلم زندگینامه نویسنده “همشهری کین”

thumbnail

«دیوید فینچر» قراردادی را با شبکه «نت‌فلیکس» برای کارگردانی اولین فیلمش از سال 2014 تاکنون به امضا رسانده است؛ این فیلم در ژانر زندگینامه خواهد بود و در مورد نویسنده فیلم کلاسیک "همشهری کین" (Citizen Kane) یعنی «هرمن جی. منکیویچ» می‌باشد که «گری اولدمن» برای هنرنمایی نقش اصلی انتخاب شده است.

عنوان این پروژه "مانک" (Mank) می‌باشد که براساس فیلمنامه‌ای نوشته «جک فینچر»، پدر فقید دیوید فینچر ساخته خواهد شد. جک فینچر این فیلمنامه را در سال 2003 پیش از مرگش نوشته بود.

جزیئات داستان این فیلم هنوز نامشخص بوده اما منابع نزدیک به پروژه اعلام کردند که داستان در مورد نوشتن فیلمنامه‌ پر سر و صدای فیلم "همشهری کین" می‌باشد که با کارگردانی «اورسن ولز» تبدیل به یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما شد. علی‌رغم اینکه فیلم با حجم انبوهی از تحسین منتقدین همراه بود اما تنها فیلمنامه آن توانست جایزه اسکار دریافت کند.

برنامه‌ریزی شده است که فیلم‌برداری "مانک" از نوامبر امسال آغاز شود و به‌صورت سیاه و سفید ساخته خواهد شد.

آخرین پروژه کارگردانی‌شده توسط فینچر فیلم "دختر رفته" (Gone Girl) می‌باشد که در سال 2014 با هنرنمایی «بن افلک» و «رزاموند پایک» منتشر شده بود؛ همچنین اولدمن نیز که به‌خاطر هنرنمایی‌اش در فیلم "ساعات تاریکی" (Darkest Hour) موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود، این روزا برنامه شلوغی دارد که شامل فیلم‌برداری فیلم‌هایی همچون "زنی در پنجره" (The Woman in the Window) و "قاصد" (The Courie) می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

11
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام