دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیمی فاکس به فیلم ‘’Day Shift’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، جیمی فاکس (Jamie Foxx) بازیگر برنده جایزه اسکار، در فیلم ‘’Day Shift’’ و به عنوان یک شکارچی خون آشام حضور خواهد یافت؛ این فیلم یکی دیگر از عناوینی است که ساخت آن برای سرویس استریم نتفلیکس تایید شده است.

کارگردانی این فیلم را جی جی پری (JJ Perry) برعهده دارد، این کارگردان پیش از این به عنوان عضوی از عوامل سازنده در پروژه ساخت آثاری نظیر فیلم ‘’The Fate of the Furious’’، فیلم ‘’Bloodshot’’ و فرنچایز ‘’John Wick’’ حضور داشته است. از دیگر چهره‌های مطرح هالیوود که در پروسه تولید این فیلم حضور دارند، می‌توان به چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) اشاره داشت که عضوی از گروه تهیه کنندگان این پروژه است.

در این فیلم جیمی فاکس ایفاگر نقش یک پدر خانواده دوست است که در زمینه تمیز کردن استخرها فعالیت می‌کند و تنها هدفش تامین نیازهای دخترش و ایجاد زندگی مناسب برای وی است، با این حال خیلی اتفاقی این پدر وارد کار شکار خون آشام‌ها می‌شود و زندگی‌اش برای همیشه تغییر پیدا می‌کند. فیلمنامه این فیلم مشترکا توسط تایلر تایس (Tyler Tice) و شی هتن (Shay Hatten) نوشته شده است.

فیلم ‘’Day Shift’’ چندمین همکاری مشترک میان جیمی فاکس و سرویس استریم نتفلیکس پس از پروژه‌هایی نظیر فیلم ‘’Project Power’’ و فیلم ‘’They Cloned Tyrone’’ که به زودی منتشر خواهد شد، محسوب می‌شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام