دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دنی ویلنوو: ناامیدم که «تل ماسه 2» هنوز پرفروش‌ترین فیلم 2024 است!

thumbnail

دنی ویلنوو از اینکه «تل ماسه: بخش دوم» همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال 2024 است، «ناامید» است

دنی ویلنوو، فیلمساز کانادایی، روز جمعه در تورنتو حضور یافت تا جایزه آکادمی آیکون را در مراسم جوایز کانادایی 2024 دریافت کند. پس از دریافت این افتخار و در میان موفقیت عظیم فیلمش، "Dune: Part Two"، وی درباره شروع کند گیشه تابستانی برای فیلم‌های جدید اظهارنظر کرد.

ویلنوو به خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم به فیلم‌هایی نیاز داریم که تجربه‌های سینمایی باشند و کاملا از قدرت سینما استفاده کنند. فقط درباره تل ماسه 2 صحبت نمی‌کنم، بلکه درباره بسیاری از فیلم‌ها صحبت می‌کنم. برای مثال، فیلمی مانند "Civil War"، نمونه قدرتمندی از فیلمی است که کاملا از قدرت سینما استفاده کرده است. من خوش‌شانس بودم که بخش دوم به مخاطب رسید. صادقانه بگویم، آرزو می‌کنم این اتفاق بیشتر رخ دهد.»

او افزود: «ناامید هستم که هنوز شماره یک هستم. امیدوارم به زودی موفقیت‌های دیگری در گیشه رخ دهد. امیدوارم دیر یا زود، گیشه تابستانی امسال بسیار بهتر شود.»

اظهارات ویلنوو پس از شروع ملایم اکران‌های تابستانی فیلم‌ها مطرح شد. فیلم "Furiosa: A Mad Max Saga" عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار داشت و بسیاری اشاره کردند که مخاطبان انبوه از زمان اکران تل ماسه: بخش دوم به سینما هجوم نیاورده‌اند. فیلم ویلنوو در حال حاضر موفق‌ترین فیلم گیشه سال 2024 است و بیش از 711 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

ویلنوو در سخنرانی پذیرش جایزه خود از کانادا و آکادمی به خاطر «حفاظت» از «صدای سینمایی» او در دوران رشدش به عنوان یک فیلمساز تشکر کرد.

او گفت: «بیش از هر زمان دیگری، مهم است که کشور ما به طور کامل از صداهای جدید امروز حمایت کند. ما مطلقا به آنها نیاز داریم. فرهنگ چیزی است که واقعا یک کشور را تعریف می‌کند. فرهنگ قدرت واقعی است. فرهنگ هویت ماست. فرهنگ خود ماست. فرهنگ اولین چیزی است که فاشیسم به آن حمله می‌کند.»

«ما نباید هرگز چیزها را بدیهی بدانیم. کانادا باید در زمانی که حتی مفهوم حقیقت به چالش کشیده می‌شود، به تشویق هنرمندانش ادامه دهد. فرهنگ بیش از هر زمان دیگری برای سلامت دموکراسی ما اساسی است و سینما قدرتمندترین شکل هنری است که تاکنون خلق شده است. می‌دانم که غرض‌ورزی می‌کنم، متاسفم. و ما باید از صنعت فیلمسازی خود مراقبت کنیم. آن را رشد دهیم و شکوفا کنیم. همه ما از آن بهره خواهیم برد.»

ویلنوو به عنوان مدافع سینما، به خبرنگار گفت که به عنوان یک فیلمساز همچنان از «ایده تجربه جمعی» دفاع می‌کند.

او گفت: «ما به عنوان انسان نیاز داریم سفرهای احساسی را با هم به اشتراک بگذاریم. وظیفه من به عنوان یک کارگردان، تلاش برای ساخت فیلم‌های درست و خوب است، اگر بتوانم...»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام