دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت دکستر در قالب یک مینی سریال بازخواهد گشت

thumbnail

براساس اعلام شبکه شوتایم، شخصیت محبوب دکستر با بازی مایکل سی. هال (Michael C. Hall) در قالب یک مینی سریال 10 قسمتی به تلویزیون بازخواهد گشت. همانند سریال اصلی، کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) شورانر این سریال خواد بود و براساس گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد که مراحل تولید این مینی سریال از اوایل سال آینده آغاز می‌شود و در پاییز ۲۰۲۱ از طریق شبکه شوتایم پخش خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی در مورد دیگر بازیگران احتمالی این عنوان منتشر نشده است اما گمان می‌رود که شخصیت هانا با بازی ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) دیگر شخصیت سریال اصلی است که در این مینی سریال بازمی‌گردد چراکه وی در تمام سال‌هایی که از اتمام سریال اصلی می‌گذرد، وظیفه بزرگ کردن پسر دکستر یعنی هریسن را برعهده داشته است!

سریال ‘’Dexter’’ کار خود را در سال 2006 آغاز کرده و در قالب هشت فصل از شبکه شوتایم منتشر شده است که در جریان این هشت فصل، مایکل سی. هال برای بازی در نقش اصلی این سریال شش بار نامزد دریافت جایزه امی و پنج بار پیاپی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب در زمینه بهترین بازیگر مرد شد. علاوه‌بر مایکل سی. هال، کلاید فیلیپس نیز برای حضور به عنوان تهیه کننده و شورانر در پروژه این سریال نامزد دریافت جوایز امی و گلدن گلوب شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از مینی سریال جدید شخصیت دکستر منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام