دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فیلم ‘’Downtown Abbey 2’’ به تعویق افتاد

thumbnail

برخلاف آن‌چه که تا به امروز اعلام شده، فیلم ‘’Downtown Abbey 2’’ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۷ آذر ۱۴۰۰) منتشر نخواهد شد، بلکه انتشار این عنوان برای چندین ماه به تعویق افتاده است. مطابق گزارشات تازه منتشر شده، این دنباله در تاریخ ۱۸ مارچ ۲۰۲۲ (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

میشل داکری (Michelle Dockery) به عنوان مری تالبوت، متیو گود (Matthew Goode) به عنوان هنری تالبوت، مگی اسمیت (Maggie Smith) به عنوان وایولت کراولی و هیو بانویل (Hugh Bonneville) به عنوان رابرت کراولی از جمله ستارگان فیلم اول محسوب می‌شوند که در این دنباله نیز حضور می‌یابند.

در کنار بازیگران مطرح شده، هیو دنسی (Hugh Dancy)، لورا هادوک (Laura Haddock) و دامنیک وست (Dominic West) بازیگران جدید این سری به شمار می‌روند. سایمن کورتیس (Simon Curtis) کارگردان فیلم ‘’Downton Abbey 2’’ است و جولیان فلوس (Julian Fellowes) سازنده سریال محبوب ‘’Downton Abbey’’، نگارش فیلمنامه این دنباله را برعهده دارد.

هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان فیلم ‘’Downtown Abbey 2’’ در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که مراحل فیلمبرداری و تولید آن در ماه آگوست پایان خواهد یافت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام