دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دوئین جانسون در فیلم اکشن کمدی ‘’Red One’’ حضور می‌یابد

thumbnail

بنابر اعلام کمپانی آمازون، دوئین جانسون (Dwayne Johnson) به تازگی قرارداد حضور در فیلم اکشن کمدی ‘’Red One’’ را امضا کرده و ایفاگر نقش اصلی این اثر خواهد بود. کریس مورگان (Chris Morgan) نویسنده سری ‘’Fast and Furious’’ و فیلم ‘’Hobbs & Shaw’’ نگارش فیلمنامه این پروژه را برعهده دارد.

هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان این اثر ارائه نشده، اما کمپانی آمازون اعلام کرده است که این فیلم می‌تواند آغازگر یک فرنچایز کاملا جدید با پتانسیل توسعه چندین عنوان مختلف براساس جهان آن باشد. دوئین جانسون و کریس مورگان به همراه دنی گارسیا (Dany Garcia) و هایرم گارسیا (Hiram Garcia) تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند.

این‌گونه به نظر می‌رسد که مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم ‘’Red One’’ از اواخر سال جاری میلادی یا احتمالا در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این اثر در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

دوئین جانسون هم‌اکنون مشغل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ‘’Black Adam’’ است و به زودی در فیلم ‘’Jungle Cruise’’ در کنار امیلی بلانت (Emily Blunt) دیده خواهد شد. این بازیگر همچنین در جمع عوامل فیلم ‘’Red Notice’’ محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس نیز حضور دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام